Please Come back, Alexander McQueen

Friday, February 12, 2010

I can't believe it.
We don't just lose Alexander McQueen, but we lose the empire of Alexander McQueen.



My ever love, Fall/Winter 2009 collection
http://www.style.com/

一起床就被嚇壞 我真的從心而發叫了出來
點解有才華的人總係要早死?
定還是因為有才華的人買少見少
相信係後者 世界上仲會有幾多個Alexander Mcqueen?我說不出
每季的fashion week 我都係帶著期盼等睇幾個show
佢地分別係Lanvin,Givenchy,V&R,Dries Van Noten,Acne,Ann Dem同埋就係Mcqueen
之前仲會想睇MMM, 但佢收山左就冇咩興趣
Mcqueen同V&R俾我感覺相似 每次期盼住係佢地又會發咩癲
我欣賞佢地癲得黎係有料到, 癲都有分好多種, 可以癲得黎認真, 可以因為真係癲而癲
每次呼叫佢地痴線的同時, 你亦會對佢地一絲不苟ge detail位感到萬分佩服
相信呢刻全世界都會好婉惜冇左一個影響力咁大ge設計師
但同時其實係咪應該開始諗下 人點都會死 就算佢而家唔死 都唔會逃得過死亡ge一日
要深思的應該係接班的下一個和下下一個究竟準備好未
不要怕 只要信
或者有朝一日我,你,妳又或者佢可以做得到 who knows

0 Comments:

Post a Comment Post a Comment